Oferta firmy Complet Chmielewscy Spółka Jawna
1. Zgodność zamówień z ofertą jest weryfikowana przez Dział Sprzedaży „Complet”
2. Ewentualne niejasności lub wątpliwości w zamówieniu są wyjaśniane i korygowane przez właściwego handlowca po konsultacji z Klientem.
Ceny:
1. Według aktualnego cennika firmy Complet, bądź po indywidualnej wycenie.
2. Warunki płatności dla Klientów Indywidualnych:
• gotówką przy odbiorze,
• przelewem przed odbiorem
• ”za pobraniem” płatne Spedytorowi
Konto bankowe: Complet Chmielewscy Spółka Jawna; ul. Kłeckoska 59; 62-200 Gniezno,
Nr konta: 08 2030 0045 1110 0000 0044 4900
3. Płatność odroczona od 7 do 21 dni dotyczy wyłącznie stałych Klientów (termin ustalany indywidualnie przez dział handlowy ).
4. W przypadku nie wywiązania się z terminu płatności, odroczona płatność zostanie zawieszona.
5. Przy klientach zagranicznych dane do przelewu podaje osoba prowadząca kontrahenta.
Termin realizacji zamówień:
1.Termin realizacji zamówienia jest liczony od dnia zatwierdzenia poprawności treści zlecenia przez handlowca.
2. Czas realizacji : od 3 do 8 tygodni
Oferta niestandardowa:
1. Wymagane jest podpisanie umowy o współpracy
2. Pierwsze zamówienie realizowane jest w terminie indywidualnie uzgodnionym z Działem Handlowym firmy,
3. Następne wg harmonogramu wynikającego z kolejności zleceń.
Składanie zamówień:
Klienci indywidualni:
1. Należy wysłać wiadomość przy pomocy formularza w zakładce KONTAKT.
2. Napisać, który mebel Cię interesuje i w jakich tkaninach.
3. Następnie skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów.
Klienci kontraktowi:
Zamówienie należy przesłać drogą elektroniczną na adres właściwego handlowca. Po sprawdzeniu, zamówienie zostaje przetworzone, ustalany jest termin i czas realizacji zlecenia.
Zmiany do zamówień:
Zmiany w zleceniach produkcyjnych mogą następować w okresie do 7 dni od daty przyjęcia do realizacji. Zmiany mogą dotyczyć tylko anulowania pozycji, bądź ilości sztuk. W okresie dłuższym niż wyznaczony, zlecenie może być anulowane lub zmienione tylko w przypadku, kiedy istotne elementy produktu nie zostały wykonane, bądź mogą być wykorzystane w toku produkcji. W przypadku nie możliwości wykorzystania elementów w toku produkcji klient będzie obciążony kosztem produktu. Wszelkie zmiany należy zgłosić w formie pisemnej.
Warunki odbioru i przewozu:
Klienci indywidualni:
1. Odbiór towaru następuje na koszt zamawiającego i jego środkiem transportu.
2. Firma COMPLET może wysłać towar za pośrednictwem firmy spedycyjnej. W tym celu należy zwrócić się z prośbą do osoby prowadzącej dane zamówienie w celu dopełnienia formalności. W związku z przekazaniem odpowiedzialności za wyrób podczas transportu na spedytora, klient zobowiązany jest do odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego wyrobu w obecności pracownika firmy spedycyjnej.
Klienci kontraktowi:
1. Nasz własny transport (samochód 120 m3)
2. Transport spedycyjny - w tym celu należy zwrócić się z prośbą do osoby prowadzącej dane zlecenie w celu dopełnienia formalności.
Reklamacje:
1. Wszelkie problemy związane z reklamacjami są rozpatrywane indywidualnie.
2. W przypadku wystąpienia widocznych wad dostarczonego towaru należy niezwłocznie poinformować pisemnie firmę Complet określając ilość i rodzaj wad, rodzaj wyrobu oraz nr dokumentu zakupu.