Nasza marka produktowa Complet Furniture wyrusza na podbój państw Zatoki Perskiej.
Projekt polega na dywersyfikacji oferty naszej marki produktowej na rynkach państw Zatoki Perskiej, w efekcie czego ma zostać podjęta działalność eksportowa na tych rynkach. Celem projektu jest docelowo poprawa rentowności firmy poprzez wzrost marżowości sprzedawanych mebli marki premium. Dodatkowo efektem realizacji projektu ma być wzrost woluminu sprzedaży. Celem projektu ma być również umocnienie rozpoznawalności marki produktowej Complet Furniture poza granicami kraju.
Wartość projektu to 450 500 zł., z czego 60% stanowi dofinansowanie unijne. Realizacja projektu winna się rozpocząć już w roku 2020, ale z powodu ogólnoświatowej pandemii co miało wpływ na przesunięcie wielu imprez targowych, projekt rozpocznie się z pewnym opóźnieniem w roku 2021. Termin zakończenia projektu nie uległ jednak zmianie. Finał projektu planowany jest w połowie 2022 roku.
Projekt zakłada realizację różnorodnych działań promocyjnych. Działania ujęte w projekcie są skierowane na rynki państw Zatoki Perskiej, a konkretnie na rynki Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej. Wachlarz działań projektowych obejmuje wystąpienia targowe w obu w/w krajach oraz w Polsce podczas the Warsaw Home 2021, organizację kilku wizyt studyjnych przyszłych kontrahentów, zlecenie usługi doradczej dt. rynku Arabii Saudyjskiej, przygotowanie nowych katalogów oraz serii filmów produktowych.
Projekt „Dywersyfikacja oferty Complet Furniture na rynkach państw Zatoki Perskiej” jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.